26 Ocak 2013 Cumartesi

BİT !

Herkesin bir bitlenme macerası kesinlikle vardır..ben de kendi bitlenme maceramla başlamak istiyorum..
     Hafızam beni yanıltmıyorsa 7 yaşında,ilokul 1. sınıftaydım.. öyle şimdiki gibi sesim herşeye çıkmaz,çemkirmem ve öyle sivri dilli hallerim de yoktu..dersini çalışan,ödevini yapan sıradan bir öğrenciydim.. niyetim asla roman vatandaşlarımızı küçümsemek değil,yanlış anlaşılmak istemem ama bitlenme maceram onlarla başladı=) sınıfımızda annesinden çok korktuğum için çekindiğim bir roman arkadaşım vardı..okulda biri ona birşey yapsa hemen annesine şikayet eder ve annesi okulda tozu dumana katardı..işte bundandır,o kız ne yaparsa yapsın sesimi bile çıkaramazdım.. o zamanlar yine saçlarım belime kadar uzun ve bu arkadaş ikide bir kuyruğumu alır kendi saçına tutar,"saçım uzun olsa böyle" der dururdu..sıkıyorsa "elleme" de bakalım okul çıkışında neler oluyor? =) neyse bu işin sonu benim bitlenmeme kadar vardı tabi ki.. annem farkeder farketmez aldı eline bir adet çember ve sinek ilacını dooğru terasa.. beni günlerce haftalarca sinek  ilacı ile ilaçlayıp ilaçlayıp çembere sardı saçlarımı..ölsün bütün bitler! bu bir çeşit işkenceydi bence..şimdi bile anlatırken huylanıyorum.. ilaçlama yetmezmiş gibi bir de beni kuaföre götürüp o caanım saçlarımı erkek gibi kısacık kestirdi hiç acımadan.. ömrümün sonuna kadar da o kıza lanet ettim:) 
gelelim bugünümüze..geçenlerde okulda öğrendim ki koskoca kızların yaşadığı sınıfta bitler cumhuriyet kurmuş.. ben o sınıfa girerken aldığım tedbirleri saysam aklınız almaz... o sınıfa gireceğim her gün saçlarımı sımsıkı toplayıp saç spreyi ile spreyleyip inek yalamış gibi yaptım.. sonra birinin kafasında onları hareket halinde görünce ipler koptu artık bende.. gece bit şampuanı almak için nöbetçi eczane arayan başka bir manyak daha yoktur herhalde piyasada..! zorla eşimi de huylandırıp ona da kullandırttım:) temiz olmamıza rağmen tedbir amaçlı yıkanmaya dvm.. ama allah aşkına eğer okula giden çocuklarınız varsa,çok rica ediyorum bir kontrol edin! bitler cumhuriyet kurmasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder