28 Ocak 2013 Pazartesi

Hiçkimsenin evlendirme programı izlemediğini biliyor muydunuz?

             Çok şaşırtıcı değil mi? inanmıyorsanız sağınızda solunuzda oturan komşularınıza bir sorun.. Hiçkimse Esra Erol'u tanımıyor.. Hiçkimse "su gibi" gibi bir facia ile karşılaşmadı! "ne çıkarsa bahtıma" diyip yarışmaya koşan ve bahtına çıkanları beğenmeyen programlardan kimseciğin haberi yok! ya bi defolun gidin.. ben izliyorum bir tanesini,peşinen söylemeliyim.. Esra Erol'u izliyorum.. çünkü kendisini severim vesselam.. yaptığı işin sabır gerektiren tarafına duyduğum müstesna saygı ile birlikte, öğleden sonraları tv'de kaliteli bir halt olmayışını eklersek içgüveysinden hallice bir durum aslında.. ben izliyorum izlemesine de diğerleri ne izliyor bilemiyorum..sanırım herkes jazz dinleyip,belgesel takip ediyor.. national geography okuyor..hiçkimse şu ünlü cinsel akıllar veren doktorun köşe yazılarını okumuyor.. herkes en son çıkan kitapların peşinde.. gidin bi yan kapı komşunuza "hangi tarz müzik"leri dinlediğini sorun hele bir.. kimse arabesk dinlemiyor..
          Nedir bu popüler görünme çabası? milletçe olduğumuzdan daha kaymak tabaka görünmeye çalışmacalar, kültürlü,bilgili dopdolu olduğunu ispatlamacalar.. hooop.. bi durun yahu? arabesk dinlerseniz kim sizi küçük görüyor.."498674386. madde 5576 fıkrası Ğ bendine göre herkesin evinde jazz dinleme zorunluluğu vardır" diye bir yasa mı çıktı arkadaş? evlendirme programlarını izlemiyorum diyenlere Yıldırım Bey kim desem, "amaaaaan kendini genç zanneden ama kimseyi beğenmeyen adam" demeyecek bir allahın kulunu tanımıyorum ben! benim hergün izlediğim ama çok dikkat edip isimleri aklımda tutamadığım isimlerin seceresini çıkarırlar yemin ederim! kimden neyden utanıyorsunuz? işte tam şuanda başladı Esra Erol..reytingleri bi arayıp sorsam, Türkiye'nin yarısı izliyor şuanda.. gerçekten seviyesiz olan bir sürü program var ve bunları ayıla bayıla izleyen insanlar var.. ama asla kabul etmezler.. çabamız hep daha iyi görünmek! kızıyorum!
          arabesk dinleyene "ıyyyy" diyen, ama ipini koparıp saçma sapan "kırcan mı belimi" diye şarkı besteleyenlere salyalarımızı akıtarak hayranlık duyan gençlerimiz var.. hem okumazlar,araştırmazlar! sonra da Einstein gibi gözlükleri takıp bilgiçlik taslarlar.. boşsunuz boşş!!  neyseniz onun gibi görünün.. cebinde beş para yokken sosyeteyle takılan,onlarla aşık atmak uğruna ailesini zor duruma sokan gençler görüyorum.. pazardan giyin abi,ucuz olanı al onu giy,ama temiz ol,dürüst ol,dolu ol,bilgili ol,zengin gibi görünmeye çalışma! üst seviyede olma sevdamızdan kurtulmadıkça bir halt olmaz bizden söyliyim! dolmuş muyum yine ne?
            ben Esra Erol izleyeceğim şimdi,öperim hepinizi;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder