30 Ocak 2013 Çarşamba

Evlendirme Programlarında Aslında Ne Söylüyorlar?

reddederken aslında ne demek istiyorlar:


*ben geldiği için kendisine çok teşekkür ederim ama...
( girişi yaptım devamını nasıl getireceğimi bilmiyorum)
*benden daha iyilerine layık...
( ben buna mı kaldım ayol)
*elektrik alamadım...
(herkes bunu söylüyor işe yaramalı)
*ben paravanın büyüsüne inanıyorum...
(paravan açılınca reddedersem şimdiden yolunu yapayım)
*ben 42 yaşı sınır olarak belirlemiştim...
( bu ne be dedem yaşında)
*kriterlerime uymuyor...
( dinlemeden gelmiş angut,tipe bak)
*işi düzenli değil...
(ben asgari ücretle nasıl geçinirim be)
*dişleri bakımlı olmalı...
(bakımlı değilse elerim hiç olmazsa)
*ben önce ayakkabıya bakarım...
(pahalıysa kesin zengindir)
*düzgün giyimli olması şart...
(iş adamı mı değil mi anlarız)
*sosyal olmalı...
( düğüne bayrama gitmeli)
*boş zamanlarınızda neler yaparsınız?
(inşallah kahveye filan gidiyorsundur da ben de gezer tozarım)
*sigara kullanıyor musunuz?
(kullanıyorum de nolur,hayır dememe sebep lazım)
*alkol alıyor musunuz?
(alkolikti eski kocam,hiç çekemem valla)
*çocuklarınız var mı ?
( senin veletlerinle de hiç uğraşasım yok ama neyse kaç tane bir söyle bakalım)
*ailenizle mi yaşıyorsunuz?
(ben ayrı ev isterim ona göre)
*ben aile bağları kuvvetli birini bekliyorum...
( aslında çöpsüz üzüm olsa on numara olur ama bize dokunmazlarsa sorun yok)

yayınızı bölüyorum ama Brad PITT kapıdaymış,hanımefendiyi bekliyormuş...

kesinlikle bu cümleyi duymayı bekledikleri için reddediyorlar herkesi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder